Raziskava je vpeta v kontekst trenutnega stanja na trgu, ki kaže, da potrošniki vedno pogosteje posegajo po cenejših izdelkih in se odpovedujejo izdelkom in storitvam, ki niso nujni. Septembra 2023 je bil delež »prikrajšanih« in »pozornih« potrošnikov 48 % oz. skoraj polovica potrošnikov.
Analiza zadovoljstva je pokazala, da je več kot 90 % uporabnikov zelene plinske jeklenke zadovoljnih s produkti in storitvami, od tega sta kar dve tretjini s storitvijo popolnoma zadovoljni.
Odjemalci Butan plina na področju ogrevanja so najbolj zadovoljni z izkušnjo in odnosom do strank, zadržani pa so predvsem do stroškov energenta.
V juliju 2024 uvajamo spremenjen urnik Kontaktnega centra Butan plin za naročilo Zelene jeklenke z dostavo na dom. Naša linija 080 2005 bo še naprej za…
Preberite večZnani so srečni izžrebanci nagradne križanke spomladanskega izvoda revije Val energije. Vsi izžrebanci…
Preberite več