Raziskava je vpeta v kontekst trenutnega stanja na trgu, ki kaže, da potrošniki vedno pogosteje posegajo po cenejših izdelkih in se odpovedujejo izdelkom in storitvam, ki niso nujni. Septembra 2023 je bil delež »prikrajšanih« in »pozornih« potrošnikov 48 % oz. skoraj polovica potrošnikov.
Analiza zadovoljstva je pokazala, da je več kot 90 % uporabnikov zelene plinske jeklenke zadovoljnih s produkti in storitvami, od tega sta kar dve tretjini s storitvijo popolnoma zadovoljni.
Odjemalci Butan plina na področju ogrevanja so najbolj zadovoljni z izkušnjo in odnosom do strank, zadržani pa so predvsem do stroškov energenta.
Nova izdaja revije Val energije pomlad - poletje je že tu! V njej boste našli nasvete o pravilni uporabi plinskih jeklenk, nabor novih produktov iz naše…
Preberite večNe odlašajte s pripravami na žar sezono in poletne dogodivščine in si zagotovite nov žar, turistično jeklenko, kuhalnik za kampiranje ali vrtni set za…
Preberite več