Raziskava je vpeta v kontekst trenutnega stanja na trgu, ki kaže, da potrošniki vedno pogosteje posegajo po cenejših izdelkih in se odpovedujejo izdelkom in storitvam, ki niso nujni. Septembra 2023 je bil delež »prikrajšanih« in »pozornih« potrošnikov 48 % oz. skoraj polovica potrošnikov.
Analiza zadovoljstva je pokazala, da je več kot 90 % uporabnikov zelene plinske jeklenke zadovoljnih s produkti in storitvami, od tega sta kar dve tretjini s storitvijo popolnoma zadovoljni.
Odjemalci Butan plina na področju ogrevanja so najbolj zadovoljni z izkušnjo in odnosom do strank, zadržani pa so predvsem do stroškov energenta.
Žal smo bili primorani zaradi višje sile dogodek odpovedati. Vsebine in gradivo, ki smo ga pripravljali za dogodek bomo uredili v digitalni obliki…
Preberite večZamislite si situacijo: v podjetju ste se pred časom odločili za nadgradnjo poslovanja, nove stroje, novo opremo in prihranke podjetja namenili tej poslovni…
Preberite več