Na arhiv novic

26. 02. 2024 Novice podjetja

Raziskava zadovoljstva

Raziskava zadovoljstva
Raziskava zadovoljstva

Jeseni 2023 smo v sodelovanju z zunanjo raziskovalno agencijo izvedli raziskavo zadovoljstva kupcev. Raziskavo smo izvedli v treh ciljnih skupinah, pri tem pa izmerili tudi NPS (net promotor score) za vsak posamezni segment. Raziskavo zadovoljstva bomo izvajali tudi v prihodnje, v rednih intervalih, kar nam bo omogočalo stalno spremljanje družbenoekonomskih učinkov in rezultatov aktivnosti za povečanje zadovoljstva strank.

Raziskava je vpeta v kontekst trenutnega stanja na trgu, ki kaže, da potrošniki vedno pogosteje posegajo po cenejših izdelkih in se odpovedujejo izdelkom in storitvam, ki niso nujni. Septembra 2023 je bil delež »prikrajšanih« in »pozornih« potrošnikov 48 % oz. skoraj polovica potrošnikov.
Analiza zadovoljstva je pokazala, da je več kot 90 % uporabnikov zelene plinske jeklenke zadovoljnih s produkti in storitvami, od tega sta kar dve tretjini s storitvijo popolnoma zadovoljni.
Odjemalci Butan plina na področju ogrevanja so najbolj zadovoljni z izkušnjo in odnosom do strank, zadržani pa so predvsem do stroškov energenta.