Butanplin

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji Spletne trgovine Butan plin so sestavljeni v skladu z veljavnimi predpisi. Splošni pogoji veljajo od 20.12. 2012 dalje in se lahko dopolnjujejo brez izrecnega obvestila.

Vsak kupec in uporabnik spletne strani se je dolžan seznaniti s pogoji uporabe in nakupa. Uporabnik je ob oddaji naročila ali izpolnitvi drugih obrazcev na spletni strani vedno  opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila/obrazca potrdi svojo seznanjenost z njimi.

S spletno trgovino Butan plin (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Butan plin d. d., Verovškova 64a, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju »ponudnik«). Ponudnik je registriran v Poslovnem registru z matično številko 5094933000. Prodajalec je davčni zavezanec z davčno številko SI32952902. Obiskovalci spletne strani lahko opravijo nakup v trgovini elektronsko, pri čemer registracija kupca ni potrebna. Nakupi v spletni trgovini Butan plin so možni le za fizične osebe, za samostojne podjetnike in pravne osebe nakup ni mogoč. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu je dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta ponudnik redno spreminja in ažurira ponudbo spletne trgovine Butan plin. Cene so predstavljene kot redne cene in spletne cene. Redne cene so cene, ki jih oblikuje ponudnik sam. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spletne strani www.butanplin.si v primeru 100 % plačila z gotovino ali osebnim prevzemom v Energetskem centru Butan plin, Verovškova 70, Ljubljana.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (velja spletna cena),
  • z gotovino ali plačilno oziroma kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express, Maestro) ob osebnem prevzemu v Energetskem centru Butan plin, Verovškova 70, Ljubljana (velja spletna cena).

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena v arhivu ponudnika, kupec prejme kopijo naročila na posredovan e-naslov.

 

Cene

Spletna cena velja za vse obiskovalce spletne strani, ki naročijo izdelek in s tem izvedejo nakup prek spleta na spletni strani www.butanplin.si. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo,.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Postopek nakupa

  • Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.  Kupec ima v roku ene ure možnost preklicati naročilo, ki ga posreduje na spletni naslov trgovina@butanplin.si.

  • Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, se izvede nadaljnja obdelava naročila., ko Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo preklical. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

  • Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti ob nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo lahko kupec prejme preko komunikacijskih kanalov podjetja ali iz drugih medijev.

V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo z izkoriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, ali se pošiljka med transportom poškoduje, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba promocijske kode:

Kupec izbere Izberite artikel, ki ga želi kupiti in jih doda v košarico. Nadaljuje s klikom na gumb »Na blagajno«. V polje »Imate kupon?« vpiše promocijsko kodo in vnos potrdi s klikom na gumb »Uporabi«. Ob vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo). Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti (popusta) promocijske kode. Z vpisom promocijske kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

 

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: trgovina@butanplin.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Kupec ponudniku sporočiti vse potrebne podatke za vračilo kupnine na TRR kupca. Vplačana kupnina se kupcu vrne na njegov TRR.

Možnost vračila ne velja, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Ob vračilu blaga mora potrošnik predložiti račun.

Obrazec za vračilo artiklov je na voljo na spletni strani www.butanplin.si v razdelku spletne trgovine, kjer lahko najdete tudi več informacij o politiki vračil.

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani predstavitve artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali podatek v tem trenutku ni znan, lahko kupec kontaktira ponudnika, ki mu zagotovi ažurno informacijo.

 

Stvarna napaka

Prodajalec odgovarja za stvarne napake prodanega blaga v skladu z določili civilnega prava.

Kupec je dolžan o očitnih napakah prodajalca obvestiti v osmih dneh, sicer izgubi pravico, ki mu iz tega naslova pripada. O skritih napakah je dolžan kupec prodajalca obvestiti v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo kasneje od  ko šest mesecev po izročitvi nakupa.

Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko takoj uveljavlja odpravo napake oziroma izročitev drugega izdelka brez napake ali zahteva znižanje kupnine.

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, v kolikor bo naročilo izvedeno  bolj učinkovito.

Strošek dostave se obračuna po veljavnem ceniku pogodbenega partnerja (Pošta Slovenije), ki je javno objavljen na spletni strani http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki.

 

Varnost

Ponudnik uporablja vsa ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov.

 

Varovanje osebnih podatkov

Vse  informacije o obdelavi  in uporabi vaših osebnih podatkov najdete v Izjavi o varstvu osebnih podatkov. Uporabnik  je dolžan ponudniku posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan ponudnika obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Varstvo otrok

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejeti naročila od osebe za katero ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-naslova info@butanplin.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Ljubljana, julij 2020

AKTUALNE AKCIJE