V teh dneh smo kot prvi distributer plina za ogrevanje v Sloveniji začeli dostavljati UNP našim strankam z bistveno nižjimi emisijami CO₂ (20 – 25%) in praktično brez zdravju škodljivih prašnih delcev (PM10), ki ga povzročajo dizelski motorji. Naša dostava bo povzročala tudi precej manj hrupa, saj plinski motorji pri svojem delovanju dosegajo nižje ravni hrupa v primerjavi z dizelskim.
Že pred več kot letom dni, smo bili prav tako prvi, ki smo svojo floto vozil za dostavo jeklenk na dom okrepili z vozili na stisnjen zemeljski plin (CNG) oz. metan, ki v primerjavi z dizelskimi dostavnimi vozili v ozračje spustijo kar 40 % manj CO₂. Tudi v prihodnje bomo svoj vozni park za distribucijo posodabljali v duhu trajnostnih rešitev, kar pomeni, da si bomo prizadevali v roku nekaj let nadomestiti čim več dizelskih tovornjakov s plinskimi. Prav tako pa je v naši viziji do leta 2040 nadomestiti utekočinjen naftni plin fosilnega izvora s t.i. biogorivi, torej pogonskim gorivom biološkega izvor, kar bo v celoti izničilo CO₂ odtis pri naši dostavi.
"Tovornjak se bo polnil na naših dveh lastnih UZP polnilnicah v Ljubljani in Sežani. Butan plin je še vedno edini ponudnik UZP-ja v Sloveniji, tako za transport kot tudi za industrijske porabnike", ob pomembnem mejniku dodaja Matevž Čokl, vodja razvojnih projektov v družbi Butan plin d.d.
Gospodarsko razstavišče bo od srede, 29. januarja, do sobote, 1. februarja, osrednje prizorišče sejma okusov Gast Expo, ki se združuje še s sejmom Alpe…
Preberite večJureta smo prek televizijskih ekranov spoznali v 10. sezoni priljubljene oddaje MasterChef, v kateri nas je navdušil s svojo veliko željo po osvajanju…
Preberite več